I wanna make love in this club

Har äntligen universum på min sida och har lyckats scora hem lite snö så här innan jul. Skulle vilja påstå att det är hela 5,5 centimeter snö ute, inte illa!

 

Imorgon är det den nya trimestern vilket betyder nya kurser, på schemat står följande:

 

Physics B (okej, pinsamt låg nivå på fysiken, vilket gör att jag inte kan förklara varför jag inte fick 100% i Fysik A utan landade på stadiga 97%)

 

Pre- Calculus: Något med matematik, vet dock inte vad (fruktar att jag måste börja derivera igen eller ta till enhetscirkeln…)

 

Psychologi

 

 

Law II: Okej har visserligen inte tagit Law I men hur svårt kan det vara? (kommer nog ångra de här orden)

 

English 12 A

 

Fun Stuff! I lördags så var det Winter Formal, då blev det till att klä upp sig (okej sidonot: alla här är galna, ingen, alltså verkligen INGEN hade strumpbyxor på sig! Det är snö och kallt som satan men tydligen så är det bara ”weird ones” som klär sig efter vädret här) och gå på vad som lika gärna kunde ha varit ett disco för årskurs 5 förutom att sättet vissa dansade på helt klart var barnförbjudet.

Jag ser nu på fjortisdansen från ett helt nytt perspektiv. Men det är en upplevelse det med och de bjöd i all fall på läsk.

 

En sista sak, ÄLSKAR Saturday Night Live och Rihannas nya hårfärg (se länk), bättre kombination får man leta efter!


http://www.youtube.com/watch?v=NN9jqufFuUA&feature=related


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Asså jag tror du kommer älska psykologi, det gör iallafall jag !! saknar dig<3

2010-12-15 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0