Julstress

Har hunnit med följande den här veckan:

 

 

- Bakat lussebullar med svenska Anna

- Blivit sjuk och blivit frisk igen

- Tittat på hela säsong 1 av ”Lie to Me” och ”Modern Family”

- Listat ut slutet på Sjätte Sinnet

- Skrytigt om att jag listade ut slutet på Sjätte Sinnet

- Haft mitt livs första Snow Day

- Åkt pulka på årets första Snow Day

- Blivit erbjuden luftfisk av Miss Sara

- Blivit handspådd av en schaman från Tjeckien

- Blivit erbjuden hemmabryggd starksprit av schamanens tjeckiska man

- Tackat nej till hemmabryggd starksprit

- Blivit påtvingad hemmabrygd starksprit

- Hällt ut starksprit i smyg

- Väntat på ett 11 kilos paket från Sverige

- Önskat att 11 kilos paketet bara innehåller godis och snabbmakaroner

- Fått JULLOV!

 

 

Vill ge mig själv stående ovationer och en klapp på axeln när jag inser hur produktiv min vecka har varit och sist men inte minst så tror jag att min julstjärna (blomman, inte den lampan mna hänger i fönstret) är självmordsbenägen, jag har varit fruktansvärt duktig på att vattna den men den verkar i alla fall vilja ge upp så nu är den på ”suicide watch” på obestämd tid

(Min nya favorit serie, Modern Family, se länkar)

 

http://www.youtube.com/watch?v=GDeqc8sTLpc&translated=1

 

http://www.youtube.com/watch?v=O5uuMr1YEyE&playnext=1&list=PL5543165C74AA615B&index=17

 


Kommentarer
Postat av: Anna (med näsan i en bok)

Oj, det var inte illa pinkat! Mycket nyfiken på den tjeckiske schamanen!

2010-12-19 @ 11:02:13
URL: http://mednasanienbok.blogspot.com
Postat av: mama

11 kilos paketet sitter i tullen i NY,NY....... Julstjärnan vill inte ha så mycket vatten, fast den får inte torka ut helt heller. Frågan är om det kommer att rubriceras som suicide eller homiside? Vi får kolla med vår alldeles egna rättsläkare!!!

2010-12-21 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0