Min mamma

Det här är till min mamma och så enkelt är det med det.

 

Jag har världens bästa mamma. Även fast jag är på andra sidan atlanten så kan hon trösta mig och även fast hon är på en annan kontinent så kan hon fixa allting. Jag saknar henne så det värker i hela kroppen när jag tänker på det, för hon är den som jag alltid pratar med och som vet precis hur jag fungerar och hon vet alltid vad som behövs göras och hon har dom bästa kramarna i världen. Hon har lärt mig så mycket och om allt är svårt så tänker jag på henne och allt blir bättre.

Hon är min idol, själv så förstår jag inte hur hon gör det, jobbar fulltid, pendlar 2 timmar varje dag, lagar middag, tvättar och skjutsar till träningar. Jag skulle aldrig klara av det och jag blir alltid lika imponerad när jag tänker på det.

 

Mamma jag älskar och saknar dig mer än jag kan beskriva och längtar så mycket efter dig så jag nästan inte vet vad jag ska ta mig till! Du är bäst, så enkelt är det.

 

Din Clara


Kommentarer
Postat av: Anna (med näsan i en bok)

Mammor är bäst:)

2010-11-24 @ 10:20:00
URL: http://mednasanienbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0