Skärpning!

Alltså herregud, jag måste ju vara den sämsta bloggaren i världshistorien… Men helt ärligt så tycker jag inte att mitt liv är tillräckligt intressant för att det ska behöva bloggas om varje dag, eller ens vart tredje dag. Hälsosamt eller patetiskt? Upp till mina bloggläsare att avgöra, som inte kan överskrida 2 siffriga nummer, och om det gör så är det nog för att min familj går in lite då och då för att se om jag har gjort något nytt inlägg, vilket gör att det hela nog lutar mer åt det patetiska hållet.

Hur som helst. Mitt amerikanska liv fortskrider med repetitioner och fysträningar och några enstaka läxor här och där. Det enda som kan vara av intresse är att det var homecoming förra helgen och min skola har ett utomordentlig fotbolls lag (amerikans fotboll snackar vi här) De tar förluster med stolthet och även total föenderingar, helgens slutresultat Portage Northern: 57. Loy Norrix: 0. Starkt jobbat dock, själv hade jag gett upp efter typ 30 noll, eller kanske 15 noll, eller jag, jag hade nog gått därifrån efter 10 noll också eftersom förlust verkar vara ett återkommande tema…

 

Roligare saker, har nu kollat på alla hitintills sända avsnitt av nya favoritserien ”Lite sällskap” Filip och Fredrik i TV är ju bland det bästa jag vet och det blir lite extra mysigt när de drar in karaktärer som Hans-Göran som senast dejtade en kvinna 1975 och Stellan, 35 år och singel, gillar att träna och äter 8 hamburgare varje dag och dricker 1 sockerkaksmet till kvälls mål. (en vana jag funderar på att ta upp)

 

Kan inte lova att mitt liv blir mer intressant men jag ska försöka. Annars så får jag börja hitta på saker att blogga om, förslag är välkommet.

 

God natt Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0