Äntligen!

Har äntligen efter 9 timmars flyg och 3 timmars bilresa kommit fram till mitt nya hem i Kalamazoo Michigan. Jag var uttorkad efter alla tårar från flygplatsen och sömndeprimerad efter en sista natt i Sverige som endast innehöll en och en halv timmes sömn. I det nya huset han jag inte ens genom dörren innan mina nya syskon (Griffin 10, Virginia 7) kastade sig över mig med frågor och kramar och mer frågor, men efter en natt med 13 timmars sömn och en hel dag som bara har innehållit uppackande av väskor och allmänt slöande så börjar min kropp att komma tillbaka till sitt vanliga tillstånd. Imorgon så är det Virginias födelsedags fest så då får jag träffa Grandma Wanda och Grandpa Dell och även Uncle Greg och Grandma Abbott. Sen är det helt plötsligt bara 3 dagar kvar tills skolan börjar, herregud jag måste nog börja bli lite nervös nu…


Kommentarer
Postat av: Greta

Det här gillar jag!

Hoppas allt känns bra. <3

2010-09-04 @ 07:20:35
URL: http://sanningsdan.bloggplatsen.se
Postat av: Anna Danielsson

Vilken bra start med en födelsedagsfest! Spännande att börja skolan och vara den exotiska utbytesstudenten:)

2010-09-04 @ 18:04:09
URL: http://mednasanienbok.blogspot.com
Postat av: Åsa Pettersson Danielsson

Brabloggat, keep it up!!

2010-09-04 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0