Happy B-Day

Häftig tårta?.

Tack vare det underbara fenomenet Jet- Lag så vaknade jag idag klockan 8.03 och kunde inte somna om, jag var inte ens trött. Underbart. Känns dock fruktansvärt produktivt att kliva upp så tidigt och efter frukosten så han jag ligga på min säng och läsa i en halvtimme bredvid Alice, en av tre katter som har bosatt sig i mitt rum (Kelly nämnde att katterna tror att Kelly och Kevin har fixat rummet för dom) innan det var dags att följa med Kelly till Meijers. Meijers kan nog vara det bästa stället på jorden, det är som ICA Maxi fast ca 100 gånger större, och jag hade kunnat gå där hela dagen utan att bli uttråkad. Var hursomhelst tvungen att plocka ihop schampo och tvål osv. men ”råkade” också gå förbi glass sektionen och räknade lite snabbt att Meijers har upp till ca fjorton olika Ben & Jerry’s sorter!  FJORTON!! Jag kommer att trivas bra i det här landet men börjar bli lite orolig för att min familj inte kommer att känna igen mig när jag kommer hem, eller ännu värre, att jag måste beställa två säten på vägen hem… (!)



Hur som helst firade vi Miss Virginias födelsedag i efterskott idag och hon hade beställt en ganska ball tårta, Kan meddela att den innehöll det bästa som finns. Choklad. Efter det så la vi oss i halvt koma framför TV:n och tittade på 3 avsnitt av Avatar: The Last Airbender, och nu funderar jag på att krypa ned i sängen bredvid någon av katterna och en bra bok innan jag total däckar.

Godnatt Sverige

Kommentarer
Postat av: Anna Danielsson

Låter som att du har det bra! Visst är det mysigt med katter:)

2010-09-05 @ 07:43:26
URL: http://mednasanienbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0