Hurtbullar typ?

Dagens tema har helt klart varit aktiviteter! Vaknade klockan 07.00 och jag har en orolig känsla av att jag bara vaknar tidigare och tidigare ju längre jag är här, känns tryggt. Men istället för att göra det vanliga, som att ligga i sängen och läsa i 3 timmar så klädde jag på mig och for ut på en löparrunda. Hade dock inte räknat med luftfuktigheten och 45 minuter senare så är jag så blöt att jag fuktskadade min iPod. Fräsch tjej.  Han lära mig göra Scrambled eggs, och anser mig nu vara ett proffs, och han även skypa med världens bästa pojke.  Sen åkte jag, Kelly, Virginia och Griffin till Kalamazoo Nature Center för att titta lite på naturen och för att inte ruttna inne i huset, eftersom skolan inte har börjat än, vilket innebär att jag inte känner en kotte, och jag kan inte kan ta mig själv någonstans för jag har inget körkort, så kommer jag inte så långt på egen hand så Kelly ”räddade mig” (fri tolkning) från ännu en dag tillbringandes framför TV/Datorn/Favorit boken.

 

Har för övrigt ingen internet täckning i mitt rum utan måste köpslå med barnen för att få stänga in mig i deras rum i typ en halvtimme för att kunna skypa med folk, hade täckning i typ 3 minuter idag, sen försvann allt. Helt värdelöst. Måste helt klart prata med Kevin om det här…


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som att du haft en riktigt bra dag! Vad duktig du är som far ut och springer så tidigt (eller överhuvudtaget...)

2010-09-06 @ 13:32:41
URL: http://mednasanienbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0