Klago dag

Försov mig på morgonen och vaknade klockan 6 istället för halv sex. Gjorde en superman och 45 minuter senare så la jag benen på ryggen för att hinna med skolbussen, han springa mig lagom svettig och mysig till bussen, som var fem minuter sen idag.

Hade underbar fysiklektion i 75 minuter där min lärare pratade om vektorer och projektiler och om Vy och Vx på engelska. Kände mig oerhört smart, speciellt när den tyske utbytesstudenten med den perfekta engelskan, bad mig förklara ett ord så han förstod. Han förstod inte. Det var tydligen mitt fel.  GIssa vem som kommer få den mycket mogna mödrar blicken resten av veckan.

 

Men när man kommer hem och hittar kommentarer som den här på internet så blir dagen genast mycket bättre!

ICA-butik, Sundbyberg

En kille och en tjej ~10 springer på varandra.
Killen: Var har du varit?
Tjejen: I valstugorna.
Killen (förvånat): Vad gjorde du där?
Tjejen (irriterat): Vad tror du? Åt godis, förstås!


OCH har fått reda på att jag har blivit fruktansvärt smart sen jag lämnade Sverige, har A i alla ämnen hitintills! Vad hände där?

förutom i idrott där alla har ett C och 15% frånvaro. Vilket jag tycker stämmer oerhört bra in på alla 53 elever som har idrott 5th block.


Kommentarer
Postat av: yasmine anv: some1 lösen:piratkopierad

kul det där med idrotten.. :P idrottsskola som du gick i och allt.. x)

2010-09-29 @ 01:52:35
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Gisela

Men hörru värsta tjejen!! Både fall play och basket, fasen va kul!!! Lycka till, det är bara att köra på, njut av ditt USA-liv (verkar som att det går som på räls!)!

2010-10-04 @ 20:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0