Living the dream...

Jag önskar mig många saker.

Jag önskar att jag vann 50 miljoner i månaden i 50 år

jag önskar att jag pratade alla språk i världen

och jag önskar att man gick ned i vikt av att äta glacerade dounats med choklad på.

Men mest av allt så önskar jag att den FÖRBANNADE klockan i vardagsrummet inte ringde en gång varje kvart. Ni vet de där ringklockorna på folks hus som ger ifrån sig en ca 6 sekunder lång melodi varje gång man plingar på. Så gör den här underbara klockan var femtonde minut. DYGNET RUNT! Den kommer tillslut ge mig ett epilepsi anfall känner jag på mig.  Jag skulle nog hellre skjuta mig själv i foten än att införskaffa en sådan klocka.

 

 

Vet att alla är desperata efter detaljer från mitt superglamorösa liv här borta men seriöst, roligare än så här blir det inte idag. Seriöst.


Kommentarer
Postat av: Björn Englesson

haha verkar som om du trivs Clara! :D bara att höra av dig om du vill prata med någon som går igenom detsamma som dig =)

2010-09-14 @ 04:07:14
Postat av: Åsa Pettersson-Danielsson

Tro det eller ej, men du kommer inte ens att märka kockan efter ett tag. Antingen pga att du vant dej eller för att du hamnat i koma efter ett epilepsianfall.......:)Love you <3

2010-09-14 @ 10:48:05
Postat av: Anna Danielsson

Jag längtar efter att läsa mer i din blogg:)

Förresten, du har ju en födelsedagspresent som du inte fått av mig ännu - nåt särskilt du önksar dig? Lösviktsgodis, kaviar...Hunnit börja sakna nåt sånt ännu?

2010-09-18 @ 15:34:47
URL: http://mednasanienbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0