Val 2010

Var på bio igår med Jordan, Josh och Valerie och såg Devil, thriller om 5 personer som blir fångade i en hiss och en av dem är djävulen. Kul att jag aldrig mer kommer kunna åka i en hiss.

Efter det så åkte vi hem till Natalies hus för att vara hundvakt, kändes helt klart sjukt skumt att vara hemma hos henne när hon inte var det… Där satt jag och Valerie och pratade i två timmar om tonårsgraviditeter och om hur lösaktiga vi är i Sverige.

 

Ikväll blir det valvaka och det bästa med 6 timmars tidsskillnad är att tiden inte blir ett problem! Klockan kan vara 3 på natten hemma i Sverige och bara 9 på kvällen här. Känner mig jätte vuxen som har röstat och ska ladda upp med snacks inför internetvakan!

Men innan dess så ska jag prata med min lilla kines, saknar henne suuuuuuuper mycket och tycker det börjar blir lite frustrerande att inte kunna dra mina internskämt utan att få konstiga blickar. Och imorgon så är det första basket träningen och jag börjar blir riktigt nervös, har inte spelat basket på alldeles för länge…


Kommentarer
Postat av: Elli

YEEAAH chinese girl!

2010-09-19 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0